Informacje związane z usługami i reklamacjami
I. Informacje wstępne.
1. Regulamin określa warunki świadczenia usług psychologicznych i psychoterapeutycznych przez Poradnię Można Zwariować Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Racławickiej 30/124, 02-601 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001130868, NIP: 5214088638, REGON: 529859796 kapitał zakładowy w wysokości 5000 zł, reprezentowaną przez Karolinę Ćwiek i Annę Cyklińską.
2. Miejsce wykonywania działalności Poradni „Można Zwariować” znajduje się przy ul. Marszałkowskiej 140, lok. 201 w Warszawie.
3. Siedziba Poradni „Można Zwariować” znajduje się przy ul. Marszałkowskiej 140, lok. 201 w Warszawie.
4. W ramach działalności Poradni „Można Zwariować” świadczymy następujące usługi:
a. psychoterapia indywidualna,
b. konsultacje psychologiczne,
c. konsultacje seksuologiczne,
d. diagnoza psychologiczna,
e. grupy wsparcia.
5. Wszystkie usługi dostępne w ramach działalności Poradni „Można Zwariować” świadczone są odpłatnie.
6. Sesje psychologiczne, sesje psychoterapeutyczne, konsultacje, diagnozy, grupy wsparcia prowadzone w ramach Poradni „Można Zwariować” odbywają się wyłącznie stacjonarnie w siedzibie Poradni.
7. Poradnia „Można Zwariować” współpracuje z psychologami i psychoterapeutami. Terapeuci udzielający pomocy psychoterapeutycznej stosują się do Kodeksu Etyki Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, w tym w szczególności przestrzegają tajemnicy zawodowej. Informacje o współpracujących z Poradnią „Można Zwariować” terapeutach są dostępne na stronie internetowej www.poradniamoznazwariowac.pl.
II. Umawianie wizyt/zawarcie umowy.
1. Na wizytę umówić można się za pośrednictwem strony internetowej www.poradniamoznazwariowac.pl, zakładka – „Umów wizytę”. W celu rezerwacji wizyty za pośrednictwem strony internetowej www.poradniamoznazwariowac.pl postępuj zgodnie z instrukcją, która wyświetla się w procesie rezerwacji wizyty. Koniecznym jest podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu oraz zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności. Rezerwacja wizyty pociąga za sobą obowiązek zapłaty w ciągu 12 godzin. Nieopłacenie wizyty będzie skutkowało anulowaniem rezerwacji.
2. Każda wizyta – zarówno pierwsza jak i kolejne w ramach kontynuacji terapii, musi zostać zarezerwowana przez klienta za pośrednictwem strony internetowej www.poradniamożnazwariowac.pl.
3. Umówienie pierwszej konsultacji na psychoterapię indywidualną wiąże się z rezerwacją tego samego terminu (dzień i godzina) co tydzień u tego samego terapeuty (cotygodniowa rezerwacja cykliczna).
4. Płatność za każdą wizytę odbywać będzie się przez system płatności elektronicznych. Płatność musi zostać dokonana wraz z dokonywaniem rezerwacji wizyty.
5. Za każdym razem rezerwacja wizyty, opłacenie wizyty, zaakceptowanie Regulaminu oraz Polityki Prywatności przez stronę internetową www.poradniamoznazwariowac.pl wiąże się z zawarciem Umowy, na podstawie której Poradnia „Można Zwariować” świadczy usługi na rzecz klienta. Umowa zostaje zawarta w chwili potwierdzenia rezerwacji terminu wizyty. Potwierdzenie klient otrzyma na wskazany przez siebie w chwili rezerwacji adres e-mail. Po wykonaniu usługi klient traci prawo odstąpienia od Umowy.
6. Na wizytę może umówić się wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca zdolność do czynności prawnych. Osoby nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych, w tym osoby niepełnoletnie, mogą zostać umówione na wizytę przez ich opiekuna prawnego/rodzica. Umówienie wizyty przez opiekuna prawnego/rodzica jest jednoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia, że drugi rodzic/inny opiekun prawny wyraża zgodę na umówienie wizyty.
7. Ceny usług świadczonych przez Poradnię „Można Zwariować” określone są w cenniku dostępnym na stronie internetowej www.poradniamoznazwariowac.pl.
8. Poradnia „Można Zwariować” zastrzega sobie możliwość zmiany ceny usług, nie częściej jednak niż raz w roku kalendarzowym. O zmianie ceny Poradnia „Można Zwariować” zobowiązuje się poinformować klienta z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Brak akceptacji nowych cen przez klienta wiąże się z rozwiązaniem umowy.
III. Odwołanie wizyt.
1. Klient może odwołać pierwszorazową wizytę kontaktując się z Poradnią „Można Zwariować” na adres mailowy: poradnia@mozazwariowac.pl. Kolejne wizyty może natomiast odwołać bezpośrednio u terapeuty, do którego uczęszcza, kontaktując się e-mailowo ze swoim psychoterapeutą, na adres wskazany w potwierdzeniu rezerwacji wizyty.
2. Bezpłatne odwołanie wizyty możliwe jest do 24 godzin przed zarezerwowanym terminem wizyty, przy czym bezpłatnego odwołania wizyty można dokonać maksymalnie 1 raz w miesiącu. Po odwołaniu wizyty ze wskazanym wyprzedzeniem klient może zwrócić się do Poradni „Można Zwariować” o zwrot dokonanej płatności wysyłając wiadomość na adres poradnia@moznazwariowac.pl.
3. Odwołanie terminu wizyty na mniej niż 24 godziny przed zarezerwowanym terminem lub niestawienie się na terminie wizyty bez informacji na temat nieobecności, wiąże się z koniecznością pokrycia 100% opłaty za wizytę.
4. Odwołanie przez klienta 3 terminów zarezerwowanych wizyt z rzędu (w ramach cotygodniowej rezerwacji cyklicznej) oznacza rezygnację z terapii i zwolnienie terminu. W przypadku dłuższej nieobecności planowanej przez klienta, klient z dwutygodniowym wyprzedzeniem poinformuje o niej terapeutę.
5. Spóźnienie na termin wizyty wiąże się ze skróceniem czasu jej trwania o długość spóźnienia.
6. W przypadku odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Poradni „Można Zwariować”, Poradnia zaproponuje inny termin wizyty. W przypadku braku możliwości uzgodnienia dogodnego terminu Poradnia „Można Zwariować” zwróci środki za dokonaną płatność.
IV. Reklamacje.
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych przez Poradnię „Można Zwariować” w terminie 14 dni od dnia wizyty.
2. Reklamację należy wysłać drogą e-mailową na adres poradnia@moznazwariowac.pl lub drogą pisemną na adres Poradnia „Można Zwariować”, ul. Marszałkowska 140, lok. 201, 00-061 Warszawa.
3. Reklamacja powinna zawierać dane klienta (imię, nazwisko, adres mailowy i korespondencyjny) oraz dokładny opis okoliczności będących podstawą złożenia reklamacji.
4. Poradnia „Można Zwariować” rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Jeśli reklamacja nie będzie mogła być rozpoznana w terminie, Poradnia „Można Zwariować” powiadomi klienta o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
5. W przypadku uznania reklamacji Poradnia „Można Zwariować” dokona zwrotu części lub całości ceny za usługę klientowi.
6. W ramach Poradni „Można Zwariować” usługi terapeutyczne są świadczone przez terapeutów, którzy zawarli stosowną umowę z Poradnią „Można Zwariować” Sp. z o.o. Odpowiedzialność Poradni „Można Zwariować” Sp. z o.o. w związku z działaniami i zaniechaniami terapeutów jest wyłączona.
V. Spory.
1. Sądem właściwym do rozpoznawania sporów powstałych w związku ze stosowaniem Regulaminu lub wynikłych w związku ze świadczonymi usługami jest sąd właściwy dla siedziby Poradni „Można Zwariować” Sp. z o.o.
2. Szczegółowe informacje na temat możliwości dotyczących alternatywnych metod rozwiązywania sporów i zasad dostępu do takich procedur dla klientów zamieszkałych w Polsce są dostępne na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na stronie: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
3. Klient ma następujące przykładowe możliwości wykorzystania procedur alternatywnego rozwiązywania sporów:
a. wniosek o rozwiązanie sporu do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego (więcej informacji można uzyskać pod adresem: http://www.spsk.wiih.org.pl),
b. wniosek o pozasądowe rozwiązanie sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej Inspektoratu właściwego dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez Poradnię „Można Zwariować),
c. pomoc od powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznych, których statutowe zadania obejmują ochronę konsumentów (w tym Federacji Konsumentów i Stowarzyszenia Konsumentów Polskich),
d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/